YAPI KATALOĞU WEBİNAR PROGRAMIYLA MİMARLARA VE YAPI FİRMALARINA ÖZEL SUNUMLARA EV SAHİPLİĞİ YAPIYOR


Yapı Kataloğu 45 yıla yakın süredir yapı malzemesi firmalarına, bir ürün vitrini, iletişim kanalı, malzeme seçicilerle tanışma imkanı sunan çok kanallı tanıtım hizmetiyle, inşaat piyasasındaki kilit endüstri profesyonellerine erişim sağlar. Mimarlar, iç mimarlar, inşaat mühendisleri, müteahhitler, şantiye şefleri ve satın almacılar Yapı Kataloğu'ndan ürün ve malzeme seçer, teklif alır ve satın alım yapar, ihale veya bayilik teklifi alır, detaylı bilgi sorgular.

Yapı Kataloğu, firmaları bu profesyonellere yakınlaştırarak, ürün ve malzeme satışlarına katkı sağlar. Firmaların pazarlama çalışmalarına, online fuar kimliği, pazarlama otomasyonu, SEO, içerik pazarlaması, web sitesi trafiğini geliştirme, basılı reklamcılık gibi hizmetler sunarak destek olur. Bunun yanı sıra firmaların müşteri ilişkilerini, kullanıcılarından yönlendirdiği ürün formlarıyla yönetir ve CRM yapılarına katkıda bulunur.

2018 yılı itibariyle yepyeni bir altyapıyla yenilenen Yapı Kataloğu, kolayca aranabilir bir formatta geniş kapsamlı ürün, tasarım, marka, proje bilgisi sağlamakta ve mimarlar için özel tasarlanan "Mimarın Paneli" hizmeti, haber - etkinlik sayfaları, uluslararası görünürlük ve istatistik sağlama olanağı, akıllı ürün ve proje-ürün entegrasyonu, dernek işbirlikleri, kariyer sekmesiyle istihdam olanağı, BIM - BIMobject ve diğer yeni teknolojiler hakkında en son konularda bilgiler, düzenli bültenler, blog içerikleri ve webinar hizmeti sunmaktadır.

Mimarların %90'ından fazlası yılda 1-6 mesleki eğitim takip eder. Firmaların, Yapı Kataloğu'nda, ürünlerine yönelik uygulama ve montaj kolaylığını, bakım özelliklerini, vb. önemli bilgileri mimarlarla paylaşabilecekleri WEBINAR Eğitim Modülü ile, mimarlar da mesleki eğitimlerine devam edebilir.

Bir Yapı Kataloğu webinar oturumu ile bir firma beyaz kağıtlar, raporlar, paneller ve farklı sunular gibi destek seminerlerinin hepsini bir arada elde etmiş olur. Yapı Kataloğu Web seminerleri ve destekleyici içerikler, Yapı Kataloğu'ndan, canlı yayın sonrasında altı ay boyunca erişilebilir durumda kalır.

Yapı Kataloğu'nun tecrübeli üretim ekibi, bireysel etkinliklerden, kilit konuları daha derinlemesine araştıran bir dizi web seminerine kadar seçilen konuda eğitim içerikli veya müşteri odaklı çevrimiçi seminerler sunabilir. Mimarların ücretsiz kayıt olabileceği webinar oturumları ile firmalar doğru müşteriye ulaşır. Ayrıca mimarlara "profesyonel ürün ve kullanım desteği, tasarım tavsiyeleri, uygulama kolaylığı, ürünlerin bakım özellikleri vb." her türlü bilgi aktarılabilir.